úterý 7. ledna 2014

Instalace češtiny na Duokan

Po instalaci je Duokan v čínštině, což je pro našince prakticky nepoužitelné. S tím si ale nelámejte hlavu, protože to jednoduše vyřešíme.
  1. Připojte Váš Amazon Duokan Kindle k počítači.
  2. Otevřete složku DK_System.
  3. Otevřete složku xKindle.
  4. Otevřete složku res.
  5. Otevřete složku language.
  6. Nyní byste měli být v DK_System - xKindle - res - language.
  7. Zde zkopírujte stažený soubor češtiny. Stáhnete si jej zde. Pokud se soubor otevře v prohlížeči, klikněte na odkaz pravým tlačítkem myši a vyberte uložit cíl jako.
  8. Odpojte zařízení od počítače a chvíli počkejte. 
  9. Až se objeví změť čínských znaků, přesvědčte se, že jste na hlavní stránce tak, že zmáčknete tlačítko home (domeček).
  10. Stiskněte menu a vyberte úplně poslední položku. Otevře se nastavení.
  11. Nahoře jsou 3 karty, přesvědčete se, že jste na prostřední. 
  12. tato karta má 3 stránky, takže vyberte tlačítkem pro další stránku stranu číslo 2.
  13. Hned první nastavitelná položka na této kartě je nastavení jazyka. Vyberte si jazyk a vraťte se z menu tlačítkem zpět
Gratulujeme, máte český Duokan. Pokud ne, restartujte zařízení.

Nyní ještě aktualizujeme software Duokan na poslední verzi.

6 komentářů:

  1. Nainstaloval jsem duokan i češtinu, změnil v systému jazyk na ni, ale píše mi to nekorektně české znaky. Šel jsem podle návodu do záložky čtení, ale nemám tam záložku český font, pod chinese font mám english font. Co s tím mám dělat? Mám KPW 5.4.4.2

    OdpovědětVymazat
  2. a) buď zkoušet, může to být oříšek
    b) najisto nahrát do složky fonts v dk_system nějaký český font, např. times new roman se dá číst.

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě stahuji nejnovější duokan, možná se nesnesou verze kindle a duokanu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ač banalita, nemohl jsem dlouho přijít na volbu českého jazyka. Tvůj článek mi to pomohl vyřešit - stránka číslo 2. Dík :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobry den, nastavila jsem jazyk, ale nezměnilo se to na češtinu, je to furt čínsky. Jak mám restartovat kindle?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkuste hodne dlouze (10+ vterin) podrzet zapinaci tlacitko.

      Vymazat